Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi

Osmaneli Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde jandarma, 17 Şanlıurfalı mevsimlik işçinin kimlik ve M-7 kayıtlarını kontrol etti; olumsuzluk bulunmadı.

Yayın Tarihi: 22.06.2026 09:36
Güncelleme Tarihi: 22.06.2026 09:39

Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi

Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi

Bilecik’te, Osmaneli ilçesine bağlı Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde bulunan Şanlıurfalı mevsimlik tarım işçilerine yönelik jandarma ekiplerince denetim gerçekleştirildi. Uygulama, bölgedeki güvenlik ve kayıt düzeninin teyidi amacıyla yapıldı.

Denetimin ayrıntıları

Gerçekleştirilen kontrollerde toplam 17 işçinin kimlik ve kayıt sorgulamaları yapıldı. Denetime asayiş timi ve jandarma personeli katıldı; uygulamada işçilerin M-7 sistemindeki kayıt durumları teyit edildi. Yapılan incelemede herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmadı.

Komutanlığın açıklaması

Bilecik İl Jandarma Komutanlığı yetkilileri, bölgede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetim ve kontrollerin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.

BİLECİK'TE MEVSİMLİK İŞÇİLERE JANDARMA DENETİMİ

BİLECİK'TE MEVSİMLİK İŞÇİLERE JANDARMA DENETİMİ

Yazar
EDİTÖR

Elif Çelik

Selam! Ben Elif Çelik, 22 yaşındayım ve Bursa'dan bağlanıyorum. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin en genciyim, yeni mezun oldum. Enerjim süper! Sosyal medya trendleri, sokak röportajları ve gençliğin nabzını tutan konular bende. Bu işe bayılıyorum!