Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi
Bilecik’te, Osmaneli ilçesine bağlı Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde bulunan Şanlıurfalı mevsimlik tarım işçilerine yönelik jandarma ekiplerince denetim gerçekleştirildi. Uygulama, bölgedeki güvenlik ve kayıt düzeninin teyidi amacıyla yapıldı.
Denetimin ayrıntıları
Gerçekleştirilen kontrollerde toplam 17 işçinin kimlik ve kayıt sorgulamaları yapıldı. Denetime asayiş timi ve jandarma personeli katıldı; uygulamada işçilerin M-7 sistemindeki kayıt durumları teyit edildi. Yapılan incelemede herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmadı.
Komutanlığın açıklaması
Bilecik İl Jandarma Komutanlığı yetkilileri, bölgede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetim ve kontrollerin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.
BİLECİK'TE MEVSİMLİK İŞÇİLERE JANDARMA DENETİMİ