Ziyaretin kapsamı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç ve yönetim kurulu üyelerini ziyaret etti. Görüşmede bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirildi.
Ziyarette, Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras tarafından Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay arasında gerçekleştirilen ortak projeler hakkında bilgi verildi. Muğla Yeşilay İl Başkanı Abdullah Şenol Şengür de toplantıda yer aldı.
Odak alanları
Görüşmede özellikle ilçelerde düzenlenen farkındalık faaliyetleri, bağımlılıkla mücadele çalışmaları ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM)'a verilen destekler ele alındı.
Başkan Aras'ın değerlendirmesi
Bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimlerini ilgilendiren ortak bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Başkan Ahmet Aras, Yeşilay ile kısa sürede önemli iş birliklerine imza attıklarını söyledi.
"İlçelerimizde farkındalık faaliyetleri yürüttük, Yeşilay Danışmanlık Merkezi’ne destek sağladık. Bundan sonraki süreçte de aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Bağımlılıkla mücadele, sadece kamu kurumlarının değil, toplumun tüm kesimlerinin sorumluluğundadır"
Yeşilay'ın değerlendirmesi
Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, ziyaret nedeniyle teşekkür ederek şu değerlendirmeyi yaptı:
"Muğla ve ilçelerinde bağımlılıkla mücadele kapsamında verdiğiniz destekler için teşekkür ediyorum. Muğla’da hayata geçirilen bu iş birliği yalnızca yerel ölçekte değil, insanlık adına da önemli bir adımdır. Her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlayan bu kentte yürütülen çalışmaların etkisi, şehir sınırlarını aşarak daha geniş kitlelere ulaşmaktadır. Bu nedenle Muğla’da gerçekleştirilen her çalışma, sağlıklı nesiller ve güçlü bir toplum hedefi açısından büyük önem taşımaktadır"
Taraflar, yürütülen ortak çalışmaların ve YEDAM desteğinin sürdürülmesi konusunda mutabık kaldı.
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI AHMET ARAS, YEŞİLAY GENEL BAŞKANI DOÇ. DR. MEHMET DİNÇ VE YÖNETİM KURULU ÜYELERİNİ ZİYARET ETTİ. GÖRÜŞMEDE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALAR DEĞERLENDİRİLİRDİ.