Aydın’da sıcaklıklar artacak
Meteoroloji Genel Müdürlüğü 2. Bölge Müdürlüğü raporu
Meteoroloji Genel Müdürlüğü 2. Bölge Müdürlüğü tarafından yayımlanan hava tahmin raporuna göre, Aydın’da hafta boyunca sıcak hava etkisini sürdürecek.
Kentte hafta genelinde az bulutlu ve açık havanın hakim olacağı, sıcaklıkların ise mevsim normallerinin üzerinde seyredeceği öngörülüyor.
22 Haziran Pazartesi günü il genelinde hava az bulutlu ve açık olacak; en düşük sıcaklığın 20, en yüksek sıcaklığın ise 36 derece olarak ölçülmesi bekleniyor.
Salı günü sıcaklığın 35 dereceye gerilemesi, Çarşamba ve Perşembe günleri ise yeniden yükselerek 37 dereceye ulaşması tahmin ediliyor.
Yetkililer, özellikle öğle saatlerinde ve en yüksek sıcaklık dönemlerinde yaşlılar, çocuklar ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşların zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamaları konusunda uyarıda bulundu.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 2. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YAYIMLANAN HAVA TAHMİN RAPORUNA GÖRE, AYDIN'DA HAFTA BOYUNCA SICAK HAVA ETKİSİNİ SÜRDÜRECEK. KENTTE HAVA SICAKLIĞININ 37 DERECEYE KADAR YÜKSELMESİ BEKLENİRKEN, VATANDAŞLARIN ÖZELLİKLE ÖĞLE SAATLERİNDE DİKKATLİ OLMALARI İSTENDİ.