Aydın'da Nazilli, Kuyucak ve Buharkent'e su sağlayacak projede çalışmalar sürüyor

Nazilli, Kuyucak ve Buharkent'in yıllık 10,73 milyon m³ içme suyu ihtiyacını karşılayacak tesisin arıtma ve isale hattı çalışmalarının sürdüğü bildirildi.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 11:25
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 11:29

Aydın'da Nazilli, Kuyucak ve Buharkent'e su sağlayacak projede çalışmalar sürüyor

Aydın'da Nazilli, Kuyucak ve Buharkent'e su sağlayacak projede çalışmalar sürüyor

Aydın'da içme suyu ve tarımsal sulama amaçlı tesislerde yürütülen çalışmalara devam ediliyor. Nazilli ve Çevresi Yerleşim Yerleri İçmesuyu Tesisleri İkmali 2. Kısım kapsamında inşa edilen arıtma tesisi ile isale hattında çalışmalar aralıksız sürmektedir.

Projenin hedefi ve kaynak

Projeyle, Karacasu Barajından alınacak suyla Aydın'ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri ile çevre yerleşimlere yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu sağlanması planlanmaktadır.

Arıtma tesisi ve isale hattındaki inşaat çalışmaları tamamlandığında, belirtilen ilçelerin içme suyu ihtiyacının karşılanması hedeflenmektedir.

AYDIN’IN NAZİLLİ, KUYUCAK VE BUHARKENT İLÇELERİNİN YILLIK 10,73 MİLYON METREKÜP İÇME SUYU...

AYDIN’IN NAZİLLİ, KUYUCAK VE BUHARKENT İLÇELERİNİN YILLIK 10,73 MİLYON METREKÜP İÇME SUYU İHTİYACINI KARŞILAYACAK OLAN TESİSTE ÇALIŞMALAR ARALIKSIZ SÜRÜYOR.

AYDIN’IN NAZİLLİ, KUYUCAK VE BUHARKENT İLÇELERİNİN YILLIK 10,73 MİLYON METREKÜP İÇME SUYU...

Yazar
EDİTÖR

Hüseyin Aydın

Ben Hüseyin Aydın, 34 yaşındayım, İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr'nin Gündem ekibinde adliye ve hukuk muhabiriyim. Karmaşık dava dosyalarını alıp, herkesin anlayacağı şekilde sadeleştirmek benim işim. Detaylara çok önem veririm, titiz çalışırım.