Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden vatandaşlara aşure ikramı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında geleneksel aşure ikramını sürdürdü; Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma mesajı verip bolluk ve huzur diledi.

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden aşure ikramıAydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Belediyenin uygulaması paylaşma ve dayanışma geleneğinin yaşatılması amacıyla yapıldı.Başkan Çerçioğlu'nun mesajıÖzlem Çerçioğlu, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak bolluk, bereket, dostluk…
Sonraki Haber