Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden aşure ikramı
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Belediyenin uygulaması paylaşma ve dayanışma geleneğinin yaşatılması amacıyla yapıldı.
Başkan Çerçioğlu'nun mesajı
Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak bolluk, bereket, dostluk ve huzur dileğinde bulundu.
Vatandaşların memnuniyeti
İkramdan memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA GELENEKSEL AŞURE İKRAMINI BU YIL DA SÜRDÜRÜRKEN, BAŞKAN ÖZLEM ÇERÇİOĞLU PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA RUHUNA VURGU YAPARAK MUHARREM AYININ BOLLUK, BEREKET, DOSTLUK VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLEDİ.