Avcılar TEM Otoyolu'nda seyir halindeki otomobil yanarak kullanılamaz hale geldi

İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu Edirne istikametinde seyir halindeki otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü; araç kullanılamaz hale geldi.

Avcılar TEM Otoyolu'nda otomobil alev aldı İstanbul Avcılar'da, akşam saatlerinde TEM Otoyolu Edirne istikametinde seyir halindeki bir otomobilde bilinmeyen nedenle duman ve ardından alev çıktığı bildirildi. Durumu fark eden sürücü aracı sağ şeride park ederek araçtan indi. Müdahale Olayın bildirilmesi…
Sonraki Haber