Atıklar Kent Kart’a bakiye oldu
Körfez’de 6 ayda toplanan 30 ton atık geri dönüşüme kazandırıldı, vatandaşların Kent Kartlarına toplam 80 bin lira yüklendi.
Atıklar Kent Kart’a bakiye oldu Körfez Belediyesi tarafından çevre bilincini artırmak ve geri dönüşümü yaygınlaştırmak amacıyla başlatılan proje kapsamında, ilçede kurulan sıfır atık noktaları vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor. Proje, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt öncülüğünde Tütünçiftlik viyadük altı ile Yarımca…