ASSİM'de sürdürülebilirlik eğitimi
Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi'nde (ASSİM), İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik konulu eğitim gerçekleştirildi.
Eğitimin içeriği
Gerçekleştirilen eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirmesine yönelik bilgiler paylaşıldı. Program kapsamında sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları, dijital platformların sunduğu olanaklar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hâle getirilmesini amaçlayan gönüllülük temelli istihdam modeli katılımcılara aktarıldı.
Programın kapsamı ve hedefi
Program, Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen eğitim serisinin bir parçası olup, sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sunmayı hedefliyor.
ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ ABDULLAH SEVİMÇOK SİVİL TOPLUM VE İNOVASYON MERKEZİ’NDE (ASSİM) İÇİŞLERİ BAKANLIĞI SİVİL TOPLUMLA İLİŞKİLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İLE İMZALANAN PROTOKOL KAPSAMINDA “SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA GELİR MODELİ OLUŞTURMA VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK” KONULU EĞİTİM GERÇEKLEŞTİRİLDİ.