Arpaçay'da kaymakam Akköz'ün vedalaşma ziyaretleri
Arpaçay ilçesinde görev yapan Kaymakam Muhammed Burak Akköz, görev süresinin sona ermesi dolayısıyla ilçe merkezinde esnaf ve vatandaşlarla vedalaştı. Ziyaretlerinde kendisine gösterilen ilgi ve destek için teşekkür ederek helallik istedi.
Ziyaretlerin kapsamı ve mesajları
Akköz, görev süresi boyunca kamu kurumlarıyla koordinasyon içerisinde ilçenin gelişimi ve vatandaşların taleplerinin karşılanması için gayret gösterdiklerini belirtti. Ayrılık öncesinde ilçe merkezindeki esnafları tek tek ziyaret ederek onlara hayırlı ve bereketli kazançlar diledi ve vatandaşlarla sohbet ederek vedalaştı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmalarda vatandaşlar, görev süresi boyunca sunduğu hizmetler için Akköz’e teşekkür etti. Akköz, ziyaretlerde şu sözlere yer verdi:
“Arpaçay’da görev yaptığım süre boyunca siz değerli hemşehrilerimizle güzel dostluklar kurduk. Her zaman vatandaş odaklı bir anlayışla hizmet etmeye çalıştık. Eğer istemeden bir kırgınlığımız ya da eksikliğimiz olduysa hakkınızı helal edin.”
Yeni görevine atanacak olmasının yeni bir sorumluluk olduğunu söyleyen Akköz, vatandaşları yeni görev yerine davet ederek:
“Yolunuz yeni görev yerime düşerse kapımız her zaman sizlere açık olacaktır. Sizleri ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım. Arpaçay’ı ve burada edindiğimiz dostlukları her zaman güzel hatırlayacağım.”
Esnafa bereketli kazançlar dileyen Akköz, tüm Arpaçay halkına sağlık ve huzur temennisinde bulunarak vedasını “Allah’a ısmarladık.” sözleriyle tamamladı. Vatandaşlar da kendisine yeni görevinde başarılar dileyerek uğurladı.
ARPAÇAY KAYMAKAMI MUHAMMED BURAK AKKÖZ VATANDAŞLARLA VEDALAŞTI(KARS-İHA)