Arpaçay kaymakamı Akköz'den kurumlara veda ziyareti
Kaymakam Akköz kurum amirleri ve personele veda etti
Arpaçay Kaymakamı Muhammed Burak Akköz, ilçedeki kurumlara yaptığı veda ziyaretlerinde görev süresi boyunca birlikte çalıştığı kurum amirleri ve personellerle bir araya geldi.
Akköz, yaklaşık 3 yıla yakın süreyle Arpaçay’da görev yaptığını belirterek, ilçeye yönelik hizmetlerin kurumlarla iş birliği içerisinde gerçekleştirildiğini vurguladı.
Kurumların çalışmalarından ve gösterdikleri gayretten memnuniyet duyduğunu dile getiren Akköz, emeği geçen tüm personele teşekkür ederek vedalaştı.
Kurum amirleri ise Kaymakam Akköz’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarı temennisinde bulundu.
Yapılan veda ziyaretleri, ilçede yürütülen hizmetlerin sürdürülmesi ve kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekti.
ARPAÇAY KAYMAKAMI AKKÖZ’DEN KURUMLARA VEDA ZİYARETİ(KARS-İHA)