DOLAR
42,69 0%
EURO
50,15 0%
ALTIN
5.897,7 0%
BITCOIN
3.801.238,18 1,16%

Antalya'da Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti Paneli Düzenlendi

Antalya'da POYD tarafından düzenlenen panelde 'Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti' konuları ele alındı.

Yayın Tarihi: 24.04.2025 17:37
Güncelleme Tarihi: 24.04.2025 17:37

Antalya'da Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti Paneli Düzenlendi

Antalya'da Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti Paneli Düzenlendi

Antalya'da Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) tarafından düzenlenen panelde, "Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti: On-line Yorumlar, Hukuki Riskler ve CRM Stratejileri" konuları ele alındı.

POYD Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, sosyal medyanın itibar yönetimindeki önemine dikkat çekti. Saatçioğlu, tatilcilerin deneyimlerine yönelik yorumların hızla yayıldığını ve bu durumun otelcilik sektöründeki itibar üzerinde doğrudan etkili olduğunu belirtti.

“Misafir, artık sadece konaklamıyor. Olumlu veya olumsuz yorumlarını anında paylaşabiliyor. Bu da gelecekteki itibarımızı olumlu veya olumsuz yönde etkiliyor,” diyerek dijital iz bırakmanın önemine vurgu yaptı.

Negatif Yorumların Hızı

Panelde “On-line İtibar Yönetiminde En İyi Uygulamalar ve Global Trendler” konulu bir sunum gerçekleştiren Murat Gencer, sosyal medyada negatif yorumların daha hızlı yayıldığını ifade etti. Gencer, olumsuz geri dönüşlerin pozitif yorumlara göre beş kat daha hızlı yayıldığını belirtti ve otellerin yüz yüze geri dönüşlere üç gün içinde yanıt vermesi gerektiğinin altını çizdi.

Sonsöz olarak, misafir memnuniyeti ve itibar yönetimi konularında yeni stratejilerin paylaşılacağı bir panel gerçekleştirildi ve katılımcılar için zengin içerikli bir deneyim sunuldu.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, POYD...

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, POYD tarafından Antalya'nın Kundu Oteller Bölgesi'nde "Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti: On-line Yorumlar, Hukuki Riskler ve CRM Stratejileri" konulu düzenlenen panelde konuşma yaptı.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, POYD...

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, POYD tarafından Antalya'nın Kundu Oteller Bölgesi'nde "Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti: On-line Yorumlar, Hukuki Riskler ve CRM Stratejileri" konulu düzenlenen panelde konuşma yaptı.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı