Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden muharrem ayı boyunca aşure ikramı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı boyunca hazırlanan aşureleri 19 ilçede vatandaşlara ikram edecek.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden muharrem ayı boyunca aşure ikramıAntalya Büyükşehir Belediyesi, birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güzel simgelerinden biri olan muharrem ayı boyunca 19 ilçede aşure ikramında bulunacak.Geleneksel hale getirilen aşure ikramı bu yıl da sürdürülecek. Aşureler, Merkez Aşevi ile Manavgat…
Sonraki Haber