Ankara Emniyeti'nden avmde farkındalık standı
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek amacıyla Yenimahalle'deki bir avmde stant kurdu.
Etkinliğin amacı ve yürütücüler
Etkinlik, Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince düzenlendi. Polisler, vatandaşlara uyuşturucu maddelerin zararları, bağımlılıkla mücadelede yapılması gerekenler ve karşılaşılan şüpheli durumlarda nasıl davranılması gerektiği konularında bilgi verdi.
Toplumsal farkındalığa katkı
Stant çalışmasıyla, Ankara Emniyeti toplumda uyuşturucu ile mücadele bilincinin güçlendirilmesi ve vatandaşların konu hakkında bilgilendirilmesi hedeflendi.
Ankara Emniyeti, uyuşturucuyla mücadele günü dolayısıyla AVM’de farkındalık standı kurdu