Alaca Belediyesi'nden vatandaşlara aşure ikramı

Alaca Belediyesi, Aşure Günü'nde cuma namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikram etti; dağıtım yoğun ilgi gördü.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 15:10
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 15:10

Alaca Belediyesi'nden vatandaşlara aşure ikramı

Alaca Belediyesi'nden vatandaşlara aşure ikramı

Alaca Belediyesi, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik ve beraberliğin simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla cuma namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Dağıtım ve katılım

Belediyenin ikram aracından gerçekleştirilen dağıtıma vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi; aşure almak isteyenler uzun kuyruklar oluşturdu. Bu tür etkinlikler, yerel toplumda paylaşma kültürünü ve sosyal birlikteliği güçlendirmeyi amaçlıyor.

Belediyenin açıklaması

Paylaşmanın, dayanışmanın ve bir arada olmanın simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Ekiplerimizin dağıttığı aşurelere yoğun ilgi gösteren, güler yüzleriyle içimizi ısıtan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz. Aynı kazanda kaynayan aşure gibi, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyoruz. Aşure Günümüz mübarek olsun

ALACA BELEDİYESİ TARAFINDAN CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ.

ALACA BELEDİYESİ TARAFINDAN CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ.

ALACA BELEDİYESİ TARAFINDAN CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ.

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.