Afyonkarahisar Güzel Sanatlar Lisesi'nden yıl sonu sergisi
Afyonkarahisar Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, eğitim-öğretim yılı boyunca büyük emek ve titizlikle hazırladıkları resim çalışmalarını Zafer Kent Meydanı'nda beğeniye sundu.
Sergi ve eserler
Kent meydanını adeta açık hava galerisine dönüştüren yıl sonu resim sergisinde, farklı teknikler ve temaların yer aldığı çalışmalar gösterildi. Öğrencilerin fırçasından çıkan eserler, sergiyi gezen sanatseverlerden olumlu dönüş aldı ve öğrencilerin yetenekleri dikkat çekti.
Toplumsal ve kültürel katkı
Zafer Kent Meydanı'ndaki sergiyi gezen Afyonkarahisarlılar, öğrencilerin performanslarına hayran kaldıklarını belirterek bu tür kültürel ve sanatsal etkinliklerin şehre önemli bir değer kattığını ifade etti. Sergi, hem öğrencilerin üretim süreçlerini görünür kılmak hem de yerel halkın sanatla buluşmasına olanak sağlamak açısından değerlendirilebilir.
Öğrencilerin farklı tekniklerde ürettiği eserler hem eğitim sürecinin bir göstergesi hem de kentin kültürel yaşamına katkı sunan bir etkinlik olarak öne çıktı.
AFYONKARAHİSAR GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİ, EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BOYUNCA BÜYÜK BİR EMEK VE TİTİZLİKLE HAZIRLADIKLARI RESİM ÇALIŞMALARINI ZAFER KENT MEYDANI’NDA BEĞENİYE SUNDU.