Adana'da Uyuşturucu Bulunmasıyla İki Sanığa Dava Açıldı

Adana'da otomobilde uyuşturucu taşıdığı tespit edilen iki sanığa 22 yıl 6 aya kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Adana'nın Sarıçam ilçesinde, 1 kilo 52 gram sentetik uyuşturucu madde bulunduran iki kişi hakkında yasal işlem başlatıldı. 19 Mayıs'ta tutuklanan sanıklar Y.A. ve İ.B. için, cumhuriyet savcılığı tarafından hazırlanan iddianame Adana 8. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından kabul edildi.İddianamede, İl Emniyet…
Sonraki Haber