Adana'nın Sarıçam ilçesinde, 1 kilo 52 gram sentetik uyuşturucu madde bulunduran iki kişi hakkında yasal işlem başlatıldı. 19 Mayıs'ta tutuklanan sanıklar Y.A. ve İ.B. için, cumhuriyet savcılığı tarafından hazırlanan iddianame Adana 8. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından kabul edildi.
İddianamede, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerinin, İ.B.'nin yönetimindeki otomobili Osmangazi Mahallesi'nde durdurduğu ve şoför koltuğu altındaki koliye gizlenmiş şekilde uyuşturucu madde ele geçirdiği belirtildi. Ayrıca, sanıkların uyuşturucuyu ticari amaçla bulundurdukları ve deşifre olmamak için kod adları kullandıkları ifade edildi.
Yapılan üst aramasında, uyuşturucu ticaretinden elde edildiği düşünülen bir miktar para da ele geçirildi. İddianamede, Y.A. ve İ.B.'nin 'uyuşturucu veya uyarıcı madde ticareti yapma veya sağlama' suçundan toplamda 22 yıl 6 aya kadar hapis cezası ile cezalandırılmaları talep ediliyor.
Sanıkların yargı sürecinin yakın bir zamanda başlaması bekleniyor.