4 Eylülspor Bilecik U11 gençler ligi şampiyonu oldu

4 Eylülspor, Bilecik U11 Gençler Ligi finalinde Söğütspor'u 5-0 yenerek şampiyon oldu.

Yayın Tarihi: 27.06.2026 10:28
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 10:28

4 Eylülspor Bilecik U11 gençler ligi şampiyonu oldu

4 Eylülspor Bilecik U11 gençler ligi şampiyonu oldu

maç özeti

4 Eylülspor, Bilecik U11 Gençler Ligi finalinde rakibi Söğütspor'u 5-0 yenerek şampiyon oldu.

Lig, üç grupta oynandı; her grupta ilk iki sırayı alan takımlar çapraz eşleşmelerle play-offlara kaldı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ve Söğütspor finale yükseldi.

Final müsabakası Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda oynandı ve karşılaşmayı 5-0'lık skorla tamamlayan 4 Eylülspor şampiyonluğa ulaştı.

Maçı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da izledi. Şampiyon takım oyuncuları maç sonunda sahaya inerek tebrikleri kabul etti.

BİLECİK U11 GENÇLER LİGİ ŞAMPİYONU 4 EYLÜLSPOR OLDU

BİLECİK U11 GENÇLER LİGİ ŞAMPİYONU 4 EYLÜLSPOR OLDU

Yazar
EDİTÖR

Emine Koç

Ben Emine Koç, 23 yaşındayım, Ankara. aksiyon.com.tr Spor kategorisinde yazıyorum. Ben sporun magazininden çok tekniğiyle ilgiliyim. Olimpiyat sporları, voleybol ve basketbol üzerine yazarım. Benim yazılarımda hisler değil, istatistikler ve rakamlar konuşur.