4 Eylülspor Bilecik U11 gençler ligi şampiyonu oldu
maç özeti
4 Eylülspor, Bilecik U11 Gençler Ligi finalinde rakibi Söğütspor'u 5-0 yenerek şampiyon oldu.
Lig, üç grupta oynandı; her grupta ilk iki sırayı alan takımlar çapraz eşleşmelerle play-offlara kaldı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ve Söğütspor finale yükseldi.
Final müsabakası Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda oynandı ve karşılaşmayı 5-0'lık skorla tamamlayan 4 Eylülspor şampiyonluğa ulaştı.
Maçı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da izledi. Şampiyon takım oyuncuları maç sonunda sahaya inerek tebrikleri kabul etti.
BİLECİK U11 GENÇLER LİGİ ŞAMPİYONU 4 EYLÜLSPOR OLDU