28 bin öğrencinin katıldığı sağlıklı yaşam ligi ödülleri sahiplerini buldu

Erzincan'da 105 okuldan 1.043 şube ve 28.804 öğrencinin katıldığı Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi'nin ödül töreni yapıldı.

28 bin öğrencinin katıldığı sağlıklı yaşam ligi ödülleri sahiplerini buldutören ve katılımcılarErzincan'da sağlıklı yaşam bilincini artırmak ve iyilik temelli davranışları yaygınlaştırmak amacıyla düzenlenen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Programa Erzincan Valisi…
Sonraki Haber