28 bin öğrencinin katıldığı sağlıklı yaşam ligi ödülleri sahiplerini buldu
tören ve katılımcılar
Erzincan'da sağlıklı yaşam bilincini artırmak ve iyilik temelli davranışları yaygınlaştırmak amacıyla düzenlenen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Programa Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Mehmet Dinç, protokol üyeleri ve kurum amirleri katıldı.
projenin kapsamı ve amaçları
Valilik ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Yeşilay Erzincan Şubesi koordinasyonunda yürütülen projeye il genelinde 105 okultan 1.043 şube ve 28.804 öğrenci katıldı.
Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, projenin öğrencilerin enerjilerini olumlu davranışlara yönlendirmenin hedeflendiğini, haftalık temalarla ilerleyen çalışmanın okuldan başlayarak aileye, mahalleye ve topluma yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladığını belirtti.
Aydoğdu, Erzincan'ın birlik ve beraberlik ruhuna dikkati çekerek projenin bu değerleri güçlendirdiğini ifade etti ve projeye katkı sunan Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Mehmet Dinç, hayırseverler Emin Tan ve Engin Doğan, kamu kurumları, öğretmenler ve öğrencilere teşekkür etti.
ödül töreni ve teşekkür belgeleri
Törende, projenin yürütülmesinde katkı sağlayanlara başarı belgeleri verildi. Belgeler Vali Yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın, İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür ile Yeşilay Erzincan Şube Başkanı Bilal Selçuk ve personele takdim edildi.
Program, Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi'nde ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren okullara ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.
28 BİN ÖĞRENCİNİN KATILDIĞI SAĞLIKLI YAŞAM LİGİ ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU