Yıldırım’dan aşık Hüseyin Sümmanioğlu’na vefa

Yıldırım Belediyesi, aşıklık geleneğinin temsilcisi Aşık Hüseyin Sümmanioğlu için Cazibe Merkezi'nde saygı gecesi düzenledi; program türkü ve atışmalarla sürdü.

Yıldırım Belediyesi'nden aşıklık geleneğine vefa gecesiYıldırım Belediyesi, Anadolu'nun önemli kültürel miraslarından olan aşıklık geleneğini yaşatmaya devam ediyor. Bu kapsamda, geleneğin yaşayan ustalarından Aşık Hüseyin Sümmanioğlu için bir saygı gecesi düzenlendi.Etkinlik ve katılımcılarCazibe Merkezi'nde gerçekleştirilen programda, Aşık Hüseyin Sümmanioğlu'nun yanı sıra…
Sonraki Haber