Vezirköprü motorlu taşıyıcılar kooperatifi genel kurulunda yönetim ibra edildi
S.S. Vezirköprü Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi'nin olağan genel kurulu Vezirköprü Belediyesi Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Toplantıya kooperatif yönetimi ile üyeler katıldı ve gündem maddeleri ele alındı.
Toplantı ve katılımcılar
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan genel kurulda, Başkan Hüseyin Kaya ile yönetim kurulu hazır bulundu. Üyeler toplantı süresince yönetim faaliyetlerini ve mali durumu değerlendirdi.
Raporlar ve bütçe
Yönetim kurulunun faaliyet raporu, gelir-gider hesapları ve bilanço raporları okunarak üyelerin görüşüne sunuldu. Yapılan değerlendirme ve oylamalar sonucunda raporlar kabul edildi. Toplantıda ayrıca kooperatifin yeni dönem için hazırlanan tahmini bütçesi de üyelerin onayından geçti.
Oylama ve sonuç
Gündem maddelerinin tamamlanmasının ardından yapılan oylamada, Başkan Hüseyin Kaya ile yönetim kurulu mali ve idari açıdan ibra edildi. Genel kurul, oylama sonuçlarının açıklanması ve kapanış ile sona erdi.
S.S. VEZİRKÖPRÜ MOTORLU TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ’NİN OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISINDA MEVCUT YÖNETİM, ÜYELERİN OYLARIYLA İBRA EDİLDİ.