Tokat’ta 100 keklik doğaya salındı
Tokat’ta doğal hayatın korunması ve keklik popülasyonunun artırılması amacıyla 100 keklik doğal yaşam alanına bırakıldı.
Uygulamanın ayrıntıları
Edinilen bilgilere göre çalışma, Tokat İl Jandarma Komutanlığı koordinasyonunda gerçekleştirildi. Salım, merkez ilçe jandarma komutanlığı sorumluluk sahasında bulunan Gökçe köyü çevresinde yapıldı.
Çalışma kapsamında keklikler, Tokat Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından temin edilerek doğal yaşam alanına bırakıldı. Amaç, bölgedeki keklik popülasyonunu artırmak ve doğal hayatın sürdürülebilirliğine katkı sağlamaktır.
TOKAT’TA DOĞAL HAYATIN KORUNMASI VE KEKLİK POPÜLASYONUNUN ARTIRILMASI AMACIYLA 100 KEKLİK DOĞAL YAŞAM ALANINA SALINDI.