Tokat Belediyesi muharrem ayında birlik ve beraberlik sofraları kurdu
Tokat Belediyesi’nin Muharrem ayı boyunca düzenlediği geleneksel iftar programları, kentte birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğinin güçlenmesine hizmet etti. Son iftar, yoğun katılımla Yeşilırmak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bahçesi’nde gerçekleştirildi.
Başkan Yazıcıoğlu'nun mesajı
Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, iftar öncesinde katılanlara hitap ederek Muharrem ayının manevi iklimine dikkat çekti. Yazıcıoğlu, Muharrem ayını sabrın, adaletin ve fedakârlığın en güzel şekilde idrak edildiği zamanlardan biri olarak tanımladı ve belediye olarak aynı sofranın bereketini paylaşmak amacıyla iftar programlarını düzenlediklerini söyledi.
Etkinlikte Başkan Yazıcıoğlu, vatandaşlarla aynı sofrada orucunu açarken; belediye başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle birlikte yemek dağıtımını bizzat gerçekleştirip katılımcılara ikramda bulundu.
Tokat Belediyesi, Muharrem ayı boyunca sürdürdüğü iftar etkinlikleriyle toplumsal dayanışmayı ve manevi buluşmaları güçlendirmeyi hedeflediğini ifade etti. Başkan Yazıcıoğlu konuşmasının sonunda Kerbela şehitleri, Hz. Hüseyin Efendimiz ve ailesi ile vatan uğruna şehit düşenler için rahmet diledi ve ibadetlerin kabul olması temennisinde bulundu.
TOKAT BELEDİYESİ'NİN MUHARREM AYI BOYUNCA DÜZENLEDİĞİ GELENEKSEL İFTAR PROGRAMLARI BİRLİK, BERABERLİK VE PAYLAŞMAYI GÜÇLENDİRDİ.