DOLAR
42,69 0%
EURO
50,15 0%
ALTIN
5.897,7 0%
BITCOIN
3.780.878,62 1,69%

TikTok'un sahibi kardeş uygulaması Lemon8’den daha fazla gelir elde etmek istiyor!

ByteDance, influencer promosyonlarını artırırken kardeş uygulaması Lemon8'den daha fazla verim almak istiyor.

Yayın Tarihi: 24.01.2024 15:16
Güncelleme Tarihi: 24.01.2024 15:21

TikTok'un sahibi kardeş uygulaması Lemon8’den daha fazla gelir elde etmek istiyor!

TikTok'un sahibi ByteDance, Pinterest benzeri uygulaması Lemon8'i tanıtmak için bu hafta yeni bir kampanya başlattı.

Kampanya kapsamında influencer'lardan TikTok'ta Lemon8'de kullanıcıların yaşadıkları farklı deneyimleri işaretleyebilecekleri "Bütün gece en iyi arkadaşlarınızla konuşarak uyanık kalmak" ve "yeni insanlarla tanışmak için bir okul kulübüne katılmak" gibi yeni “100 Bucket List Ideas” (100 Yapılacaklar Listesi Fikri) özelliği hakkında videolar yayınlamaları isteniyor.

Kampanya özetinde, katılımcı bir içerik oluşturucu olan kaynaklardan birine göre, influencer'lardan TikTok'ta Lemon8 yapılacaklar listesinden bir görev hakkında konuşurken ya da tamamlarken kendilerini gösteren ya da "yapılacaklar listesi başarısızlıkları" sunan videolar yayınlamaları istendi. Ayrıca videolarına, takipçilerin uygulamayı indirebilecekleri bir sayfa açan bir Lemon8 link-out düğmesi eklemeleri istendi.

Bazı videolarda içerik oluşturucular bir müzik festivaline gitmeyi, güzel bir yerde güneşin doğuşunu izlemeyi ya da "lüks bir spa günü" geçirmeyi işaretlediklerini vurguladılar.

tiktok

LEMON8 İÇİN İNFLUENCER PROMOSYONLARINI KULLANILIYOR

"100 Bucket List Ideas" promosyonu, Lemon8'in uygulamayı tanıtmaları için influencer'lara ödeme yapmaya yönelik bir dizi girişiminin sonuncusu olarak kayıtlara geçti. Lemon8 ile ilgili TikTok gönderilerinin incelemesinde, son aylarda "ücretli ortaklık" olarak etiketlenen birkaç influencer bulundu ve konuyla ilgili açıklama yapan içerik üretici, uygulama için başka kampanyalara katıldıklarını doğruladı.

Örneğin, 2023'ün sonlarında bir TikTok kampanyası, uygulamayı olumlu bir alan olarak tanıtmak için ayrı bir Lemon8 "günlük" özelliğinin reklamını yaptı.

Bir ByteDance sözcüsü, günlük formatının ve #100BucketListIdeas etkinliklerinin Lemon8'in kullanıcıları uygulamasında içerik keşfetmeye ve paylaşmaya teşvik etme çabalarının bir parçası olduğunu söyledi.

Apple, uygulama mağazasında kendisini bir "yaşam tarzı topluluğu" olarak adlandıran Lemon8’in, TikTok'a benzer "Takip Edilenler" ve "Sizin İçin" sayfalarıyla öncelikle görüntü tabanlı bir uygulama olduğu biliniyor. Geliştiriciler daha önce uygulamayı Instagram ve Pinterest arasında bir geçiş olarak tanımlamıştı.

Şirket, ByteDance'in ABD ve Birleşik Krallık'ta yaygınlaşırken uygulama indirmelerini hızlandırmaya çalıştığı 2023'ün başından beri Lemon8 için influencer promosyonlarını kullanıyor.

Yazar
EDİTÖR

aydinu