TEDAŞ CİMER İletişim Merkezi Uygulaması Kullanıma Alındı
Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ (TEDAŞ), vatandaşların Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden gerçekleştirdiği başvuruların daha hızlı, etkin ve şeffaf bir şekilde çözüme kavuşturulması amacıyla TEDAŞ CİMER İletişim Merkezi (TEDCİM) uygulamasını devreye aldığını duyurdu.
TEDAŞ'tan yapılan açıklamada, TEDAŞ ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı işbirliğiyle geliştirilen uygulamanın, vatandaş odaklı hizmet anlayışını güçlendirmek için tasarlandığı belirtildi. TEDCİM, elektrik dağıtım hizmetleriyle ilgili başvuruların yönetimini daha etkin ve verimli hale getirecek.
Özellikle, başvurular TEDAŞ tarafından TEDCİM üzerinden dijital ortamda, özel elektrik dağıtım şirketlerine anlık olarak iletilip takip edilebilir hale getirilecek. Bu sayede vatandaşların ihtiyaçlarına yönelik daha hızlı geri dönüşler sağlanması hedefleniyor.