Tavşanlı’da sağlık yüksekokulu öğrencileri mezuniyet coşkusu yaşadı

Kütahya Tavşanlı’da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tavşanlı Sağlık Hizmetleri MYO mezuniyet töreninde öğrenciler belgelerini aldı, okul birincisine başarı belgesi verildi ve kepler fırlatıldı.

Yayın Tarihi: 25.06.2026 09:47
Güncelleme Tarihi: 25.06.2026 09:51

Tavşanlı’da sağlık yüksekokulu öğrencileri mezuniyet coşkusu yaşadı

Tavşanlı’da sağlık yüksekokulu öğrencileri mezuniyet coşkusu yaşadı

Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri düzenlenen törenle mezuniyet belgelerini aldı.

Tören ve katılımcılar

Tören, Tavşanlı Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Kapalı Spor Salonunda gerçekleştirildi. Programa Tavşanlı Kaymakamı Ömer Faruk Özdemir, DPÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Sezgin Zeren ve ilçe protokol üyelerinin yanı sıra çok sayıda akademisyen, öğrenci ve aile katıldı. Tören kapsamında öğrencilere mezuniyet belgeleri takdim edildi.

Konuşmalar

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih Sanver, sağlık hizmetleri alanında geleceğin güçlü kadrolarını yetiştirmekten gurur duyduklarını belirterek, "Sağlık hizmetleri alanında önemli görevlere hazır olduğumuzu kanıtlıyoruz. Bugün, emeklerin taçlandırıldığı özel bir andır. Bu başarıda en büyük pay sahibi olan, çocuklarından hiçbir fedakarlığı esirgemeyen değerli ailelerimize yürekten teşekkür ediyorum" dedi.

Prof. Dr. Sezgin Zeren ise mezuniyet törenlerinin bir vedadan ziyade yeni bir başlangıcın habercisi olduğunu vurgulayarak mezuniyet coşkusunu gençlerle ve aileleriyle paylaştı. Zeren, konuşmasının ardından okul birincisine başarı belgesini takdim etti.

Birinci öğrencinin konuşması ve kapanış

Okulu birincilikle bitiren Fizyoterapi Bölümü mezunu Melike Konya, tüm mezun arkadaşları adına yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Bugün hayatımızın en önemli dönüm noktalarından birindeyiz. En zor anlarımızda yanımızda olan, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen ailelerimize sonsuz teşekkürler sunuyorum. Bu diplomada sizlerin sevgisi ve duaları var. Bizlere sadece mesleki bilgi aşılamayan; sorgulamayı, araştırmayı ve insan hayatının değerini öğreten kıymetli hocalarımıza da şükran borçluyuz."

Protokol üyeleri dereceye giren diğer öğrencilere ve mezunlara başarı belgelerini takdim etti. Tören, geleceğin sağlıkçılarının keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.

TAVŞANLI'DA GELECEĞİN SAĞLIKÇILARI KEP FIRLATTI

TAVŞANLI'DA GELECEĞİN SAĞLIKÇILARI KEP FIRLATTI

AİLELER

Yazar
EDİTÖR

Sultan Bulut

Ben Sultan Bulut, 28 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Yaşam kategorisinde moda, kültür-sanat etkinlikleri ve şehir rehberleri hazırlıyorum. Trendleri yakından takip ederim. Estetik zevkime güvenirim ve detaycıyımdır.