Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda tır yangını: araç kullanılamaz hale geldi

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki tır öğle saatlerinde yandı, itfaiye müdahalesiyle söndürüldü; tır kullanılamaz hale geldi.

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda tır yangını: araç kullanılamaz hale geldi Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde öğle saatlerinde seyir halindeyken yangın çıkan bir tır, kısa sürede alevlere teslim oldu ve kullanılamaz hale geldi. Olayın ayrıntıları Olay, Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre plakası…
Sonraki Haber