Sümeyye Uruk il millî eğitim müdürüyle makamında görüştü
Ulusal, Avrupa ve dünya şampiyonalarında elde edilen dereceler Erzurum'u gururlandırdı
İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, Türkiye, Avrupa ve Dünya atletizm şampiyonalarında elde ettiği önemli derecelerle Erzurum’u gururlandıran Yakutiye Anadolu Lisesi 11. sınıf öğrencisi Sümeyye Uruk ile makamında bir araya geldi.
Görüşmede, öğrencinin spor ve eğitim yaşamındaki azmi ile elde ettiği başarılar ele alındı. Toplumda sporun birleştirici ve dönüştürücü rolüne dikkat çeken değerlendirmelerde, Sümeyye Uruk’un örnek teşkil eden disiplini ve kararlılığı vurgulandı.
Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda şu ifadelere yer verildi: Özel öğrenci Sümeyye; azmi, disiplini ve başarılarıyla engellerin sevgi, emek ve kararlılık karşısında aşılabileceğinin en güzel örneklerinden biri oldu. Ulusal ve uluslararası arenada elde ettiği derecelerle hem Erzurum’un hem de ülkemizin gururu olan öğrencimiz, sporun birleştirici ve dönüştürücü gücünü bir kez daha ortaya koydu. Ziyarette öğrencimizi tebrik eden İl Millî Eğitim Müdürümüz Süleyman Ekici, Sümeyye’nin başarı hikâyesinin tüm gençlere ilham verdiğini belirterek, eğitim ve spor hayatında kendisine başarılarının devamını diledi. Başarılarıyla gönülleri fetheden öğrencimiz Sümeyye Uruk’u kutluyor, gelecekteki yarışmalarda da yeni şampiyonluklara imza atacağına yürekten inanıyoruz.
Ziyaret, ilin eğitim ve spor çevrelerinde genç sporculara yönelik teşvik ve destek mesajlarının yinelendiği bir platform olarak değerlendirildi. İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Sümeyye Uruk’un başarılarının takipçisi olacaklarını bildirdi.
İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ SÜLEYMAN EKİCİ, TÜRKİYE, AVRUPA VE DÜNYA ATLETİZM ŞAMPİYONALARINDA ELDE ETTİĞİ ÖNEMLİ DERECELERLE ERZURUM’Uİ GURURLANDIRAN YAKUTİYE ANADOLU LİSESİ 11. SINIF ÖĞRENCİSİ SÜMEYYE URUK İLE MAKAMINDA BİR ARAYA GELDİ.