Su altının muhteşem dünyası 15’inci yılında 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı

İstanbul Akvaryum, kuruluşunun 15’inci yılında 150’den fazla ülkeden 15 milyondan fazla ziyaretçiye ev sahipliği yaptı; eğitim, koruma ve sürdürülebilirlik çalışmaları sürüyor.

İstanbul Akvaryum 15’inci yılını kutluyor İstanbul Akvaryum, 25 Haziran 2011’de kapılarını açtığından bu yana 150’den fazla ülkeden ziyaretçi ağırlayarak ulusal ve bölgesel ölçekte önemli bir turizm ve eğitim merkezi haline geldi. Kuruluşun 15’inci yılında toplamda 15 milyondan fazla ziyaretçi sayısına…
Sonraki Haber