Sivas'ta erasmus semineri: işitme engellilerin spora erişimi değerlendirildi
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu tarafından Sivas'ta düzenlenen Erasmus eğitim seminerinde, 'Eşit Oyun, Eşit Ses' projesi kapsamında işitme engelli bireylerin spora erişimini artırmaya yönelik çalışmalar ele alındı. Seminer, projenin eğitim ayağının kapanış etkinliklerinden biri olarak planlandı.
Toplantı ve katılımcılar
Toplantı, Sıcak Çermik Kaplıcası'ndaki bir otelde gerçekleştirildi. Programa Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, şube müdürü Ufuk Demir, İşitme Engelliler Federasyonu Asbaşkanı Mustafa Epik, Sivas Sporcu Eğitim Merkezi Müdürü Yusuf Keskin, İl Dernekler Müdürü Ahmet Başkal ile kulüp temsilcileri katıldı.
Programın içeriği ve hedefleri
Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Federasyon Başkanı Dursun Gözel, sezonun başarıyla tamamlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti ve projenin amaçlarını vurguladı. Gözel, projenin hedefini "işitme engelli bireylerin spor ortamlarında daha görünür, daha aktif ve iletişimde karşılaşılan engellerin en aza indirgenmesi" olarak tanımladı.
Gözel ayrıca, projenin katılımcıların bilgi ve farkındalığını artırdığını, kurumlar ve paydaşlar arasındaki iş birliğini güçlendirdiğini belirtti ve Sivas'ın ev sahipliğinin kendileri için ayrı bir önem taşıdığını ifade etti.
Program, katılımcıların karşılıklı değerlendirmeleriyle sona erdi.
SİVAS'TA DÜZENLENEN ERASMUS EĞİTİM SEMİNERİNDE, "EŞİT OYUN, EŞİT SES" PROJESİ KAPSAMINDA İŞİTME ENGELLİ BİREYLERİN SPORA ERİŞİMİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK ÇALIŞMALAR DEĞERLENDİRİLDİ.