Sivas'ta cami cemaatine aşure ikramı
Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği, Muharrem ayı dolayısıyla Meydan Camiinde aşure dağıttı. Dernek üyeleri, öğle namazının ardından cami cemaatine ikramlarda bulundu.
Başkanın açıklaması
Dernek Başkanı Cafer Şimşek, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının güçlenmesine vesile olmasını temenni ederek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Gününü kutladı.
Şimşek, vatandaşların programa gösterdiği yoğun ilgiden dolayı teşekkür etti ve dernek olarak kültürel ile manevi değerleri yaşatmaya yönelik faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade etti.
SİVAS’TA MUHARREM AYI NEDENİYLE MEYDAN CAMİİ’NDE AŞURE DAĞITILDI.