Sıfır atık yarışmasında dereceye giren öğrencilere Trabzon gezisi
Ödül gezisinin amacı ve rota
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda dereceye giren öğrencilere, başarılı çalışmalarının ardından ödül olarak günübirlik bir gezi düzenlendi. Gezi ile öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artırılması hedeflendi.
Gezide katılımcılar, Trabzon'un öne çıkan noktaları arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası'nı gezdi. Ziyaretler sırasında bölgenin tarihi ve doğal özellikleri öğrencilerle paylaşıldı ve gözlemlendi.
Etkinliğe okul idaresi ve öğretmenler de eşlik etti. Öğrenciler, yıl boyunca yürüttükleri Sıfır Atık çalışmaları sonrasında hem sosyal hem de eğitici bir gün geçirdi.
SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ