Sıfır atık yarışmasında dereceye giren öğrencilere Trabzon gezisi

Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü'nün Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı öğrencilere günübirlik Trabzon gezisi düzenlendi; Sümela, Uzungöl ve Sultan Murat ziyaret edildi.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 11:05
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 11:05

Sıfır atık yarışmasında dereceye giren öğrencilere Trabzon gezisi

Sıfır atık yarışmasında dereceye giren öğrencilere Trabzon gezisi

Ödül gezisinin amacı ve rota

Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda dereceye giren öğrencilere, başarılı çalışmalarının ardından ödül olarak günübirlik bir gezi düzenlendi. Gezi ile öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artırılması hedeflendi.

Gezide katılımcılar, Trabzon'un öne çıkan noktaları arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası'nı gezdi. Ziyaretler sırasında bölgenin tarihi ve doğal özellikleri öğrencilerle paylaşıldı ve gözlemlendi.

Etkinliğe okul idaresi ve öğretmenler de eşlik etti. Öğrenciler, yıl boyunca yürüttükleri Sıfır Atık çalışmaları sonrasında hem sosyal hem de eğitici bir gün geçirdi.

SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ

SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ

SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ

Yazar
EDİTÖR

Ayşe Yıldız

Ben Ayşe Yıldız, 29 yaşındayım. aksiyon.com.tr'nin başkent muhabiriyim. Tahmin edeceğiniz gibi Ankara'da yaşıyorum. Bürokrasi ve diplomasi trafiğini takip ediyorum. Bağlantılarım güçlüdür, resmi dili iyi bilirim ve kulis bilgilerini ilk ben alırım.