Seyir halindeki motosiklet İskenderun'da alev aldı
Sarıseki Organize Sanayi Bölgesi'nde meydana gelen yangında araç kullanılamaz hale geldi
Hatay’ın İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi’nde seyir halindeki bir motosiklet, henüz bilinmeyen nedenle yanmaya başladı.
Motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü aracı güvenli bir noktada durdurarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine sevk edilen Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, kısa sürede müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve söndürdü.
Yangın sonucunda motosiklet kullanılamaz hale geldi; olayda yaralanma olmadı.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için gerekli inceleme başlatıldı.
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu