Şehitkamil’de atıl alan dev parka dönüştü

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Burak Mahallesi'ndeki 30 bin metrekarelik atıl alanı Burak Piknik ve Park Alanı'na dönüştürdü; spor, oyun ve dinlenme alanları yer alıyor.

Burak Piknik ve Park Alanı hizmete açıldı Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Burak Mahallesi'nde uzun yıllardır atıl durumda bulunan ve çevre sakinleri açısından sorun oluşturan alanı modern bir yaşam merkezine dönüştürerek vatandaşların kullanımına sundu. Proje, toplam 30 bin metrekarelik alanda…
Sonraki Haber