DOLAR
42,69 0%
EURO
50,15 0%
ALTIN
5.897,7 0%
BITCOIN
3.850.246,1 -0,11%

Samsun'da CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi

Samsun'da CİMER, kamu kurumları çalışanlarına yönelik eğitim toplantısı gerçekleştirdi.

Yayın Tarihi: 27.02.2025 12:14
Güncelleme Tarihi: 27.02.2025 12:29

Samsun'da CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi

Samsun'da CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı

Samsun'da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı düzenlendi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından gelen eğitimciler, kentte bulunan tüm kamu kurumlarında görevli CİMER kullanıcılarına yönelik bir bilgilendirme toplantısı gerçekleştirdi.

Toplantı, Samsun Büyükşehir Belediyesi Şehit Ömer Halisdemir Çok Amaçlı Salonu'nda yapıldı ve CİMER başvurularının kapsamı, temel ilkeleri, kurum ve kuruluşların sorumlulukları, başvuru usul ve esasları ile müracaatların değerlendirilmesi konularında detaylı bilgiler verildi.

Vali Yardımcısının Açıklamaları

Toplantının açılışında konuşan Vali Yardımcısı Mehmet Fikret Çavuş, CİMER’in 2006 yılında Başbakanlık İletişim Merkezi olarak kurulduğunu hatırlattı. Çavuş, merkezin adının, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile birlikte CİMER olarak değiştiğini ifade ederek, “Halkımız CİMER'e büyük bir ilgi ve iltifat gösterdi. Her derdini, sorununu, talebini, isteğini, şikayetini bu kuruma bildirdi.” dedi.

Çavuş, CİMER'in devlet ile vatandaş arasında güçlü bir diyalog köprüsü kurduğunu vurguladı ve halkın sorunlarını en kısa sürede elektronik ortamda devlete iletme imkanı bulduğunu belirtti.

CİMER'in Rolü ve Hedefleri

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Samsun Bölge Müdürü Ebubekir Ayrancı, CİMER'in vatandaş odaklı hizmet verdiğini açıkladı. Ayrancı, eğitim ve bilgilendirme toplantısıyla Türkiye genelinde uygulamada birlikteliğin sağlanmasını amaçladıklarını ifade etti.

Ayrancı, “Sistemin daha etkin, hatasız ve sağlıklı işlemesi, sisteme yeni tanımlanan personelin bilgilendirilmesi, var olan personelin bilgilerinin güncellenmesi amacıyla bu toplantıyı düzenledik.” dedi.

CİMER'in, devlet ve vatandaş arasındaki en güçlü iletişim köprüsü olduğuna dikkat çeken Ayrancı, vatandaşların CİMER’i sadece bir şikayet ve ihbar yeri olarak değil, yönetime katılmanın bir aracı olarak gördüğünü vurguladı.

Açılış konuşmalarının ardından toplantı, CİMER tanıtım videosu ve eğitimcilerin sunumlarıyla devam etti.

 Samsun'da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı...

Samsun'da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından gelen eğitimciler, kentte tüm kamu kurumlarında görevli CİMER kullanıcılarına yönelik toplantı düzenledi.

 Samsun'da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı...

Samsun'da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından gelen eğitimciler, kentte tüm kamu kurumlarında görevli CİMER kullanıcılarına yönelik toplantı düzenledi.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı