Salihli Anadolu Lisesi'nde 17. dönem mezuniyet töreni
Manisa'nın Salihli ilçesinde kısa adı SAL olan Salihli Anadolu Lisesi, 2005 yılında kurulan okulun 17. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyetinde toplam 102 öğrenci diplomalarını aldı.
Törenin akışı
Okul bahçesinde gerçekleştirilen törende ilk olarak saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Açılış konuşmasını yapan Okul Müdür Vekili Fahrettin Hacıoğulları, bir eğitim öğretim yılının sonuna gelindiğini belirterek 17. dönem mezunlarını uğurlamanın gururunu yaşadıklarını ifade etti. Hacıoğulları, öğrencilere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarı dileyip, ülkeye umut olun çağrısında bulundu.
Ödüller, devir teslim ve belge töreni
Törende bayrak ve flama devir teslim seremonisi yapıldı. Okul birincisi İremsu Tavuz, ikinci Damla Kostak ve üçüncü Rüya Maltepe okul yönetimi tarafından ödüllendirildi. Dönem birincisi İremsu Tavuz, mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Mezuniyet belgeleri sınıf öğretmenleri tarafından öğrencilere takdim edildi.
Kapanış: coşku ve vedalar
Tören, mezunların keplerini havaya fırlatmasıyla son buldu. Coşku dolu anlar öğrenciler ve aileleri için unutulmaz bir gün oluşturdu ve mezuniyet programı birlikte kutlama ve vedalaşma fırsatı sundu.
MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE KISA ADI SAL OLAN SALİHLİ ANADOLU LİSESİ, 17.DÖNEM MEZUNLARINI DÜZENLEDİĞİ TÖREN İLE UĞURLADI. MEZUNİYET TÖRENİNDE BÜYÜK COŞKU YAŞAYAN ÖĞRENCİLER KEPLERİNİ HAVAYA FIRLATTI.