Şahin Şen Anadolu Kız İmam Hatip Lisesi, Manisa il üçüncüsü oldu
Manisa’nın Salihli ilçesindeki Şahin Şen Anadolu Kız İmam Hatip Lisesi dart takımı, okul sporları kapsamında düzenlenen il müsabakalarında il üçüncüsü oldu.
Müsabakalar boyunca sporcuların gösterdiği azim ve mücadele, takımın derece elde etmesini sağladı. Elde edilen sonuçlar Salihli için önemli bir gurur kaynağı olarak değerlendirildi.
Tebrik ve değerlendirme
Başarının ardından Salihli İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Ayaz, sporcuları ve onları müsabakalara hazırlayan beden eğitimi öğretmenlerini tebrik etti ve başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulundu.
Okul ve ilçe yetkilileri, bu derecenin okulda ve ilçede sporun gelişimi adına önemli bir kazanım olduğunu vurguladı.
MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDEKİ ŞAHİN ŞEN ANADOLU KIZ İMAM HATİP LİSESİ DART TAKIMI, OKUL SPORLARI KAPSAMINDA DÜZENLENEN İL MÜSABAKALARINDA ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATARAK İL ÜÇÜNCÜSÜ OLDU.