Sahabiye kentsel dönüşüm projesi 3. etap uzlaşma görüşmeleri başlıyor
Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğinde yürütülen Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin üçüncü etabında hak sahipleriyle uzlaşma görüşmeleri başlıyor.
Görüşme tarihi ve amaçları
Uzlaşma görüşmeleri 30 Haziran 2026 Salı saat 08.30'da gerçekleştirilecek. Proje, kent merkezini daha modern, güvenli ve yaşanabilir bir yapıya kavuşturmayı hedeflerken, sürecin önceliklerinin vatandaşların mülkiyet haklarının korunması ve memnuniyetin sağlanması olduğu belirtildi.
Görüşme düzeni ve katılımcılara çağrı
Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı, görüşmelerin düzenli ilerleyebilmesi için hak sahiplerinin görüşme günü saat 06.00'da girişte bulunan sıramatik cihazından sıra numarası almalarını ve kendilerine bildirilen sıra düzenine riayet etmelerini istedi.
Uzlaşma görüşmeleri sırasında hak sahiplerine taşınmazlarına ilişkin değerlendirmeler aktarılacak, proje kapsamında sunulan seçenekler hakkında bilgilendirme yapılacak ve sürecin karşılıklı uzlaşı anlayışıyla sürdürülmesi hedeflenecek.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç öncülüğünde yürütülen çalışmalarla, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin yeni etabının Kayseri'nin vizyon projeleri arasında önemli bir aşama olduğu vurgulandı.
KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ; SAHABİYE KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJESİ'NİN 3. ETABI KAPSAMINDA HAK SAHİPLERİYLE UZLAŞMA GÖRÜŞMELERİNE 30 HAZİRAN 2026 SALI GÜNÜ BAŞLAYACAK.