Reşadiye Camii’nde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldı

Eskişehir'de Reşadiye Camii’nde düzenlenen anma programında Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla yad edildi; cuma sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi.

Reşadiye Camii’nde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldıProgram detaylarıEskişehir İl Müftülüğü tarafından Muharrem ayı ve Aşure Günü vesilesiyle düzenlenen program, Odunpazarı ilçesi Reşadiye Caddesi üzerindeki tarihi Reşadiye Camiinde gerçekleştirildi.Programa cuma namazı öncesinde Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif okunması, duaların…
Sonraki Haber