Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı
Adana'nın Pozantı ilçesinde DKMP 7. Bölge Müdürlüğü tarafından üretilen 300 kınalı keklik doğaya salındı; amaç yaban hayatını güçlendirmek ve biyolojik mücadeleye destek olmak.
Pozantı’da doğaya 300 kınalı keklik salındı Adana’nın Pozantı ilçesinde yaban hayatının güçlendirilmesi ve ekolojik dengenin korunmasına katkı sağlamak amacıyla doğaya 300 kınalı keklik salındı. Uygulama ve amaç Çalışma, Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütüldü. Keklik…