POMEM’de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı
Tören ve katılımcılar
Karabük Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) yerleşkesinde düzenlenen 29. Dönem Mezuniyet Töreni'ne, Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya, kurum müdürleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. 408 öğrenci eğitimlerini tamamlayarak polislik mesleğine ilk adımı attı. Vali Çağatay konuşmasında mezunları tebrik ederek, taşıdıkları üniformanın büyük bir sorumluluk gerektirdiğini vurguladı.
Ödüller, plaket çakma ve yemin töreni
Konuşmaların ardından dönem birincisi tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Eğitimlerini dereceyle tamamlayan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi.
Yemin töreninin ardından öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı. Tebrik anlarında bazı öğrenciler ve aileler duygusal anlar yaşadı; tören, mezunların mesleğe başlangıcını simgeleyen ritüellerle tamamlandı.
KARABÜK'TE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ'NDE (POMEM) EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN 408 ÖĞRENCİ, DÜZENLENEN MEZUNİYET TÖRENİYLE POLİSLİK MESLEĞİNE İLK ADIMINI ATTI.