Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı: motosiklette haciz ve 49 bin 965 TL ceza

Antalya Manavgat'ta polis ekiplerini gören sürücü motosikleti bırakıp kaçtı; kontrolde haciz, plaka, muayene ve sigorta eksikliği tespit edildi; toplam 49 bin 965 TL ceza uygulandı.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 10:00
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 10:09

Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı: motosiklette haciz ve 49 bin 965 TL ceza

Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı: motosiklette haciz ve 49 bin 965 TL ceza

Olayın gelişimi

Antalya'nın Manavgat ilçesi Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yanında, ihbara giden polis ekip aracını gören kimliği belirsiz bir kişi kullandığı motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı.

Yapılan inceleme ve tespitler

Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri tarafından yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, motosiklette plaka bulunmadığı, ayrıca motosikletin muayenesinin ve sigortasının olmadığı belirlendi.

Yapılan işlemler sonucunda motosiklet sahibine; plaka takmamaktan 46 bin TL, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL ve sigortasının olmamasından bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL idari para cezası uygulandı. Motosiklet, bağlanarak yediemin otoparkına çekildi.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ...

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ BIRAKIP HIZLA UZAKLAŞTI.

ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ...

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.