Pendik'te ücretsiz kano etkinliği havadan görüntülendi
Pendik Belediyesi tarafından yaz sezonu boyunca düzenlenen ücretsiz kano etkinliği, Marmara Denizi'nde gerçekleştirildi. Etkinlikte vatandaşlar uzman eğitmenler eşliğinde kano deneyimi yaşarken, denizde oluşan renkli görüntüler havadan kaydedildi.
Eğitim ve uygulama
Pendik Belediyesi Su Sporları Merkezi ile PenCR Güzelyalı Sosyal Tesisleri yakınında hizmet veren merkezde düzenlenen programda katılımcılara ilk olarak teorik eğitim verildi. Eğitimlerde güvenlik kuralları, ekipman kullanımı ve temel kano sürüş teknikleri anlatıldı. Teorik eğitimin ardından can yeleklerini giyen katılımcılar, eğitmenler eşliğinde denize açıldı ve yaklaşık 40 dakika süren uygulamalı eğitim aldı.
Güvenlik önlemleri ve süreklilik
Etkinlikte güvenlik tedbirleri üst seviyede tutuldu; eğitmenler katılımcılara denizde eşlik ederken, muhtemel olumsuzluklara karşı tam donanımlı cankurtaran botu hazır bekletildi. Katılımcılar kontrollü ve güvenli bir ortamda su sporları yapmanın keyfini yaşadı. Yaz sezonu boyunca Pendik Belediyesi Su Sporları Merkezi'nde ücretsiz su sporları etkinliklerinin devam edeceği belirtildi.
Katılımcı görüşleri
Tuğba Tekin: "Kano etkinliği gerçekten çok keyifliydi. Pendik Belediyesi’nin sunduğu bu güzel hizmet sayesinde denizin üzerinde hem spor yaptık hem de eğlenceli vakit geçirdik. Huzurlu ve unutulmaz bir gün yaşadık. Eğitmenlerimiz etkinlik boyunca bizimle yakından ilgilendi ve kanoyu güvenli şekilde kullanabilmemiz için gerekli eğitimleri verdi. Bu sayede kısa sürede kanoya alıştık. Bu güzel organizasyon için Pendik Belediyesi’ne teşekkür ediyor, farklı bir deneyim yaşamak isteyen herkese kano etkinliğini gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum."
Gülşah Özgün: "Bu etkinliği arkadaşımla birlikte Pendik Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarında görüp başvurduk. Öncelikle bu güzel organizasyon için Belediye Başkanımız Ahmet Cin’e ve Pendik Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz. Pendik gibi denizle iç içe bir ilçede su sporlarıyla buluşmak bizim için çok güzel bir deneyim oldu. Kano etkinliği boyunca hem keyifli hem de huzurlu vakit geçirdik. Farklı bir aktivite deneyimleme fırsatı sunduğu için emeği geçen tüm belediye çalışanlarına ve eğitmenlere teşekkür ediyor, herkese tavsiye ediyoruz."
PENDİK BELEDİYESİ TARAFINDAN YAZ SEZONU BOYUNCA DÜZENLENEN ÜCRETSİZ KANO ETKİNLİĞİ, SU SPORLARINA OLAN İLGİYİ GÖZLER ÖNÜNE SERDİ. MARMARA DENİZİ’NDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ETKİNLİKTE VATANDAŞLAR UZMAN EĞİTMENLER EŞLİĞİNDE KANO DENEYİMİ YAŞARKEN, DENİZDE OLUŞAN RENKLİ GÖRÜNTÜLER HAVADAN GÖRÜNTÜLENDİ.