Park halindeki otomobil yangında kullanılamaz hale geldi
Olay
Adana'nın merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi'nde park halindeki Fiat marka otomobilden bir anda dumanlar yükseldi. Araçta kısa süre sonra çıkan yangında peş peşe patlamalar meydana geldi.
Müdahale ve hasar
Çevredeki bir vatandaş yangına yangın tüpüyle müdahale etmeye çalıştı ancak çabası sonuçsuz kaldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
İnceleme
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için yetkililer tarafından inceleme başlatıldı.
ADANA'DA PARK HALİNDE ÇIKAN YANGINDA PEŞ PEŞE PATLAMALARIN YAŞANDIĞI OTOMOBİL KULLANILAMAZ HALE GELDİ.