Osmaniye’de 137 bin öğrenci karne aldı
2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle kentteki 532 okulta eğitim gören 137 bin öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı.
Murat Kurum Mahallesi’nde deprem sonrası inşa edilen konutların bulunduğu bölgede yer alan Uygur İlkokulunda düzenlenen karne törenine Vali Yardımcısı Deniz Pişkin ile İl Milli Eğitim Müdürü Aydın Albak katıldı.
Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyeler takdim ederek yaz tatillerini iyi değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.
OSMANİYE’DE 137 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI