ortaokul öğrencilerinin eserleri yayımlandı
Ankara’da Şehit Kadir Yalçın Ortaokulunda 2,5 yıl süren Yazarlık Atölyesi, öğrencilerin kaleme aldığı eserlerin yayımlanmasıyla somut bir sonuca ulaştı. Atölye çalışmaları, öğrencilerin yazma becerilerini sistemli bir süreç içinde geliştirmeyi hedefledi.
atölye süreci ve yayımlanan eserler
Türkçe Öğretmeni Büşra Güngör koordinasyonunda yürütülen atölye, öğrencilerin hayal güçlerini, gözlemlerini ve duygularını yazıya dönüştürmelerine odaklandı. Süreç boyunca çocuk edebiyatı yazarı Yılmaz Erdoğan da öğrencilere rehberlik ederek atölyeye katkı sundu.
Çalışmalar sonucunda yayımlanan 'Zerdalitepe Hangi Tepe' adlı kitapta, 18 öğrencinin gerçekleştirilen gezilerden ilham alarak kaleme aldığı hikayeler yer aldı. Yayımlanan 'Gezgin Kalemler' dergisinde ise 11 öğrencinin yazdığı 13 hikaye okuyucularla buluştu.
katkılar ve beklentiler
Okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada, projeye katkı sağlayan Büşra Güngör, Yılmaz Erdoğan, öğrenciler ve ailelerine teşekkür edilerek, öğrencilerin edebiyat alanındaki başarılarının devam etmesinin temenni edildiği belirtildi. Eserler, öğrencilerin yazarlık yolculuğunun ilk somut ürünleri olarak değerlendiriliyor.
ŞEHİT KADİR YALÇIN ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ