Oltu'da aşure coşkusu
Etkinlik ve değerlendirme
Erzurum'un Oltu ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü tarafından düzenlenen aşure dağıtımı programı yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, cuma namazının ardından Oltu Aslanpaşa Camii avlusunda düzenlenen programa katılarak vatandaşlarla buluştu ve program kapsamında aşure ikramında bulundu.
Kaymakam Çelik, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren bir dönem olduğunu vurguladı. Vatandaşlarla sohbet ederek ayın hayırlara vesile olmasını temenni etti.
Aşure ikramının tamamlanmasının ardından program sona erdi. Bu tür etkinliklerin toplumsal kaynaşma ve yerel dayanışmanın güçlenmesi açısından önemli katkı sağladığına dikkat çekildi.
ERZURUM’UN OLTU İLÇESİNDE KAYMAKAMI MUSTAFA ÇELİK, AŞURE DAĞITIMI PROGRAMINDA VATANDAŞLARLA BULUŞTU