Niğde ağız ve diş sağlığı hastanesi'nde yeni ameliyathane faaliyete geçti
Hastanede ilk cerrahi operasyon başarıyla gerçekleştirildi
Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi bünyesinde yapımı tamamlanan modern ameliyathane hizmet vermeye başladı. İlk cerrahi operasyon başarıyla gerçekleştirildi ve ameliyathanenin faaliyete geçmesiyle hastanede cerrahi hizmetler sunulmaya başlandı.
Niğde İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada; "Son teknoloji donanımla hizmete sunulan ameliyathane sayesinde ağız ve diş sağlığı alanındaki cerrahi işlemler artık daha modern, güvenli ve konforlu şartlarda yapılabilecek. Böylece vatandaşların ihtiyaç duyduğu birçok cerrahi müdahale için il dışına sevk edilme ihtiyacının azaltılması ve sağlık hizmetlerine erişimin daha da güçlendirilmesi hedefleniyor" ifadelerine yer verildi.
Faaliyete geçen ameliyathanenin özellikle hasta güvenliği, bakım kalitesi ve erişilebilirlik açısından olumlu etkiler sağlaması bekleniyor. İl dışına sevklerin azaltılması sayesinde hem hastaların ulaşım ve lojistik yükleri hafifleyecek hem de bölgesel sağlık hizmetlerinin kapasitesi güçlenecek.
Hastanenin yeni ameliyathanesi, yerel sağlık hizmetlerinde sürekliliğin ve cerrahi müdahalelerin etkinliğinin artırılmasına katkı sağlayacak bir adım olarak değerlendiriliyor.
NİĞDE AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ'NDE İLK AMELİYAT BAŞARIYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ